کله شق


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

سمی نوشت:

 

کله شق تر از تو یاد تو ست

 

که با نخ خاطراتمان

 

به چهار گوشه ی جانم دوخته شده است

 

با آنکه بر قامت روحم گشادی می کند

 

باز هم خیال رفتن ندارد !!!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت20:30---16 آبان 1390
اینگـونه نگاهـم نکـن ... مگذار غـرق رویـاهـا شـوم ... چه سخـت است هجـوم آرزوهـا ... در حصـاری از بغـض ... به سـایه هـا پنـاه می برم ... مـرا ببـخش که به سـایه هـا پیـوستـم ... ستـاره شدن برایـم سخـت بـود ...!!!

جلال-اشتیاق دل
ساعت10:21---10 آبان 1390

سلام
وب خيلي خيلي جالبي داري
يه سر به ما بزن
منم موسيقي دارم
توي کليک طلا ثبت نام کن چون بازديد کنندت زياد ميشه به خاطر وب خوبت
حتي ميتوني توي درآمد کليکي هم ثبت نام کني
خواستي ثبت نام کني به وبلاگ من بيا
مرسي مرسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,ساعت 10:8 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com